Search
Close this search box.
بهترین جراح زیبایی زنان در تهران

بهترین جراح زیبایی زنان در تهران

آیا به جراحی زیبایی زنان مانند لابیاپلاستی، تنگ کردن واژن و غیره فکر می کنید؟ باید بدانید که، بعد از اینکه متوجه شدید که فرد مناسبی برای انجام این جراحی ها هستید، انتخاب یک جراح با تجربه و معتبر از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا تاثیر مستقیمی بر نتیجه نهایی عمل دارد. اما بهترین جراح زیبایی زنان باید چه ویژگی های داشته باشد؟ در این مطلب می خواهیم شما را در انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان در تهران راهنمایی کنیم.

بهترین جراح زیبایی زنان کیست؟

بهترین جراح زیبایی زنان کیست؟

همانطور که می دانید هدف از انجام این جراحی ها بهبود ظاهر و عملکرد ناحیه تناسلی خانم ها است. این جراحی ها شامل لابیاپلاستی، واژینوپلاستی، پرینورافی، تزریق چربی به واژن، کاهش هود کلیتورال و غیره می شود. اگر چه اکثر این جراحی ها کم تهاجمی هستند، ولی به دلیل اینکه در ناحیه حساسی انجام می شود، انتخاب یک جراح خوب و معتبر اهمیت زیادی دارد.

جراح زیبایی زنان، پزشک متخصص زنان است که دوره های مربوط به جراحی زیبایی زنان را گذرانده است و توانسته تجربه کافی را در انجام این جراحی ها بدست بیاورد. یک جراح زیبایی زنان خوب می‌تواند مجموعه‌ای از گزینه‌های فردی را برای کاهش بافت در نواحی خاص ناحیه تناسلی، ایجاد تقارن و به طور بالقوه کمک به بیماران برای احساس اعتماد به نفس و رضایت بیشتر از بدن خود ارائه دهد.

ویژگی های جراح زیبایی زنان خوب در تهران چیست؟

شناخت و یافتن بهترین متخصص جراح زیبایی زنان برای بسیاری از خانم ها کار بسیار دشوار و حائز اهمیتی است، برای کسب اطلاع از ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یک جراح زیبایی زنان باید آشنایی کامل با آناتومی کامل دستگاه تناسلی خانم ها داشته باشد، تا بتواند به راحتی مشکلات آن ناحیه را تشخیص دهد و به شما بگوید، آیا شما فرد مناسبی برای انجام این جراحی هستید یا خیر؟
  • یکی از ویژگی های اصلی که هر پزشکی باید آن را دارا باشد، بیمار محور بودن آن است، و تمام دستورالعمل های قبل و بعد از عمل را به بیمار خود ارائه می دهد و سعی می کنید مشاوره ای به بیمار ار ائه دهد، که به نفع بیمار باشد.
  • از دیگر ویژگی های مهم برای لحاظ کردن در انتخاب بهترین جراح، میزان تجربه و تخصص آن است، که می توان با بررسی اجمالی و تحقیقی کوتاهی در مورد پزشک متوجه آن شوید.
  • تعداد عمل های موفقیت آمیز در سال های کاری خود از مهم ترین خصیصه در انتخاب یک جراح زیبایی زنان خوب می تواند باشد.
  • داشتن علمی به روز و آشنایی با تکنیک های جدید در حوزه تخصصی خود می تواند یک معیار برای انتخاب برشمرده شود.
  • یک جراح زیبایی زنان باید در جلسه مشاوره بیمار را با تمام خطرات و عوارض عمل آگاه کند، نا بیمار بتواند تصمیم بگیرد که آیا می خواهد جراحی را انجام دهد یا خیر.
ویژگی های جراح زیبایی زنان خوب در تهران چیست؟

چه زمانی باید به جراح زیبایی زنان مراجعه کنید؟

همانطور که می دانید عوامل زیادی مانند افزایش سن، بارداری و زایمان، یائسگی، ژنتیک و تغییرات وزنی شدید سبب تغییرانی در ناحیه تناسلی می شود که می تواند بر ظاهر و عملکرد ناحیه تناسلی شما تاثیر بگذارد و حتی در رابطه جنسی شما اختلال ایجاد کند. برای همین شما باید زمانی به جراح زیبایی زنان مراجعه کنید که:

  • از ظاهر ناحیه تناسلی خود ناراضی هستید و این مسئله سبب کاهش میل جنسی شما شده است.
  • هنگام ورزش های مانند دوچرحه سواری و اسب سواری و… به دلیل بزرگی و افتادگی لابیا احساس درد و ناراحتی می کنید.
  • هنگام پوشیدن لباس های تنگ احساس درد و سوزش دارید.
  • در حین رابطه جنسی به دلیل افتادگی لابیا احساس درد و ناراحتی می کنید.
  • شما باردار نیستید و قصد بارداری ندارید.
  • چین و پوست اضافی در ناحیه تناسلی خود دارید.
  • شما انتظارات واقع بینانه ای از این جراحی ها دارید.
  • از نظر جسمی و روانی در سلامتی کامل به سر می برید.
  • به مصرف دخانیات و نوشیدنی های الکلی اعتیاد ندارید.

معرفی بهترین جراح زیبایی زنان در تهران

دکتر شمیلا فرامرزی متخصص زنان و زایمان در تهران است، که دارای مدرک معتبر برای جراحی زیبایی زنان هستند و در این حیطه آموزش لازم را دیده و تجربه لازم را کسب کرده اند. دکتر فرامرزی تا به امروز جراحی های زیبایی واژن بسیار زیادی از جمله لابیاپلاستی، عمل تنگ کردن واژن و… انجام داده اند که بسیار موفقیت آمیز بوده و توانستند رضایت زیادی را از جانب بیماران به دست بیاورند.

دکتر شمیلا فرامرزی علاوه بر جراحی زیبایی زنان، خدمات جوانسازی واژن به روش های غیر جراحی با دستگاه لیزر به بیماران ارائه می دهد.

معرفی بهترین جراح زیبایی زنان در تهران

کلام اخر

در انتخاب بهترین جراحی زیبایی زنان باید بسیار دقت کرد و کوشید زیرا اگر این جراحی ها توسط فرد غیر متخصص انجام شود، برای بیمار می تواند خطرات و عوارض جبران ناپذیری از لحاظ زیبایی و سلامتی  را رقم بزند، پس در انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان دقت کافی را داشته باشید، تا بتوانید بهترین نتیجه را از عمل خود کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط